Free shipping on orders over $100 with free returns

Anma

Ozdobne torby

0

Twój koszyk

Korzystanie z serwisu sklepu torebkianma.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad zawartych w Polityce Prywatności ANMA JASŁO

Operatorem Serwisu torebkianma.pl jest

Nazwa firmy: AnmA Andrzej Machowicz
Adres: 38-200 Jasło, ul. Gajowa 4A
NIP: 6850014227
REGON: 370217550
tel: +48 13 44 590 88
e-mail: biuro@torebkianma.pl

I. Zasady zamawiania

  1. Zamówienia można składać przez e-mail: biuro@anma-jaslo.pl, telefonicznie pod nr.: +48/13/44 590 88 i faksem pod nr.: +48/13/44 590 88
  2. Zamówienia przez internet można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.
  4. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego, adresu oraz e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
  5. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni nie będą realizowane.
  6. anma-jaslo.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
  7. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, anma-jaslo.pl niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
  8. anma-jaslo.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
  9. Ceny towarów znajdujących się w sklepie anma-jaslo.pl wyrażone są w złotych polskich jako ceny brutto (z VAT).
  10. anma-jaslo.pl wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia i podać dane firmy.

II. Wysyłka i zapłata

  1. Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany przy zamówieniu.
  2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy anma-jaslo.pl a Kupującym.
  3. Kupujący pokrywa koszty wysyłki.
  4. Zapłata za towar uiszczana jest gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.
  5. Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy spedycyjnej.
  6. Po uiszczeniu opłaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.
  7. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
  8. Zakupione i dostarczone towary objęte są gwarancją na okres 12 miesięcy.

III. Zwrot towaru i reklamacje

  1. Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy.Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu, instrukcją i gwarancją. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). 2. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z salonem anma-jaslo.pl. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:
    1. osobiście do salonu anma-jaslo.pl wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną lub
    2. wysłanie produktu na swój koszt do salonu firmy anma-jaslo.pl wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjną.
  2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
  3. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy anma-jaslo.pl nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
  4. Termin rozpatrzenia reklamacji to 3 dni robocze.

IV. Dodatkowe materiały:

  1. Ustawa z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (treść Ustawy do pobrania http://www.anma-jaslo.pl/pdf/ustawa-2.03.2000.pdf )
  2. Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (treść do pobrania http://www.anma-jaslo.pl/pdf/ustawa-27.07.2002.pdf )
  3. Kodeks Cywilny.
  4. Wszelkie późniejsze zmiany obowiązujących ustaw.